Summa sidvisningar

fredag 7 februari 2014

Bättre & bättre.

Visst kommer ni ihåg låten?
"Bättre och bättre dag för dag, bättre och bättre dag för dag..."

Och precis så är det för mig just nu.
Det sker en förändring, en liten sådan visst, men ändock en förändring, varje dag.

Det går uppåt och framåt, och emellanåt får jag lov att stanna upp lite och vila, återhämta mig. Och så framåt igen.

Yogan hjälper mig i detta. Den gör mig stark & närvarande.
Den gör att jag kan andas.
Den har gjort att jag den här veckan vågade mig på att köra lite marklyft.

Och det funkade utmärkt!
Jag ÄR fortfarande stark.
Tekniken sitter.

Namasté ♡

3 kommentarer:

  1. Lovely <3 Så underbart!!! <3 en sak i taget! Du vet från vem....saknar våra lite kramstunder med gråt/skratt..... åh häftiga klippta bomullstrosor ;) Men du ska fortsätta krya på dig, så ses vi på stan =) Kram

    SvaraRadera
  2. Åhhh, är det du Mia? Som fanns där för mig precis hela tiden?
    Jag saknar dig med - du var den som gjorde att jag orkade!
    KRAM!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo de e ju jag <3 kram Saknar våra goa stunder =)
      Ser att saker och ting blir åt rätt håll!! Va rädd om dig och dina vackra <3 :n du har hemma och runt dig! Hälsa din "knasiga" kompis Bettan =)

      Radera