Summa sidvisningar

tisdag 18 februari 2014

Hobbylicious.

Jag är uttråkad på dagarna.
Så ända in i döden uttråkad.

Jag är ju fortfarande sjukskriven sedan "the huvudvärk from hell" & tillhörande sjukhusvistelse.

Tur jag har min härliga Facebook-sida "Happy Training" där jag delar med mig av tips & pepp rörande träning och hälsa.
Där trivs jag fint.
Känner mig nästan lite som Ferdinand under sin korkek.

Men istället för att lukta på blommor så försöker jag dela med mig av mina egna erfarenheter när det gäller motivation och hälsa.
Jag gillar att inspirera andra och att dela med mig av tränings- och kosttips.

Idag tog jag några bilder för att ha till dagens träningspass som jag delade med mig av.
Och visst, det är inga perfekta foton på något vis.
Men det är inte det viktigaste för mig.
Jag vill visa upp en så "vanlig" sida av träning som möjligt.
Visa att det inte behöver vara så krångligt eller så snyggt.

Det är väl ändå viktigast att förmedla budskapet?

Träning & hälsa = leva ett starkt, långt, innehållsrikt & härligt liv

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar