Summa sidvisningar

torsdag 13 februari 2014

Plåsterfri.

Återbesök på Smärtmottagningen idag.

Har inte varit där sedan jag låg inlagd på Akut Stroke och Neurologiavdelningen.

Och det har ju faktiskt bara gått tre veckor sedan dess.

Det känns som en hel evighet sedan jag på fullt allvar trodde jag skulle dö av smärtan i mitt huvud.

Överjävligt rent ut sagt.

Så, återbesöket då.
Det var en lite märklig känsla att komma in där, gående på egen hand - inte halvdrogad i en sjukhussäng.

Och ja, allt gick bra och framtiden känns både ljus och hoppfull.
Jag fortsätter att medicinera mot nervsmärta i minst tre månader till.

Men det bästa av allt - Carl-Johan tyckte jag skulle ta bort plåstret, helt och hållet,  rätt av bara.

Så nu ser jag ju ut som mig själv igen :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar