Summa sidvisningar

onsdag 5 februari 2014

Smyger igång.

Onsdagkväll är lika med Yoga.
Skönt & stärkande för både kropp och knopp.

Idag kryddade jag dock yogakvällen med att köra igång lite försiktigt med styrketräning.

Marklyft. Of course. Love it.

Självklart värmde jag upp ordentligt först.
Smög sedan nice & easy igång på hyfsat lätt vikt.
För att sedan lassa på lite i taget.
Känner mig för.
Är överdrivet petnoga med tekniken.

Och det gick över förväntan!
För en vecka sedan grinade jag och trodde - på fullt allvar - att jag inte skulle komma tillbaka på länge.
Nu känns det mer än hoppfullt.

Det hoppfulla kommer jag självfallet att vårda ömt och därmed skynda långsamt.

Att yoga efter denna sköna upplevelse blev verkligen som grädde på moset.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar