Summa sidvisningar

torsdag 5 december 2013

Kontraster.

Wow!
Vilken onsdag jag har haft.
En superhärlig onsdag med härliga kontraster.
Och då syftar jag på träningskontraster.
Eller balans kanske är ett bättre ord.

Inledde ju dagen med PT-träning och yoga - skön start på dagen, både för kropp & knopp.

Fick lunchsällis av maken som idag jobbade hemifrån - extra mysigt.

Eftermiddagen ägnades åt seriös avslappning och kissemissgos.

Balans.

Kvällen har sedan ägnats åt boxning - med grymma Kjelle - hade förmånen att få honom för mig själv ikväll så det blev extra tufft, hehe.
Hann dessutom med ett kortare styrkepass innan jag drog på Yoga - igen, fast nu i form av en klass.

Landar nu först. Men så blir det ibland.
Och jag jagar inte upp mig för det. Även om det blir lite för få sovtimmar.
Jag landar i det också.

Det ordnar sig liksom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar