Summa sidvisningar

fredag 20 december 2013

Busfredag.

Halvligger i sängen.
Myser med lille Charlie ♡ som verkar ha saknat mig något alldeles särskilt mycket.

Ligger här och fnissar lite för mig själv.
After Work med några av Zumbakusinerna var precis vad jag behövde så här inför jul.

Tanka skrattenergi, dansenergi och tokerienergi.

Vi har röjt till Rytterne Röj - så till den milda grad att jag blev hes.
Så där sexigt hes, haha, synd att det går över så fort.

Det blev ingen sen utekväll - det sägs ju att man ska sluta när det är som roligast - och det känns skönt.
Att åka hem lagom när de flesta börjar bli för fulla passar mig perfekt.
Jag har haft min period av festande och krogliv - och det var kul då - men nu är det så mycket annat jag vill göra, så att hinka i sig alkohol och vara ute hela natten går liksom bort.
Sedan är ju min stora passion att träna och då funkar det inte att dricka en massa.
Att röja på dansgolvet, ja det gör jag lika gärna & lika bra i nyktert tillstånd :-)
Och så är jag dessutom oförskämt pigg och fräsch imorrn.

Tack tjejer för en toppenkväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar