Summa sidvisningar

torsdag 26 december 2013

Full fart.

Lagom mör i benen efter gårdagens tuffa pass på gymmet plus en vovve-walk på en mil idag, drog maken och jag till gymmet för ett skönt träningspass.

Och med tanke på de möra benen så hade jag på förhand bestämt mig för att lägga fokus på överkropp idag.

Så, jag körde på med mina grejer och maken körde på med sina.
Ja, vi tränar oftast på varsitt håll inne på gymmet.
Byter ett ögonkast eller en slängkyss emellanåt, men inte mer än så.

Idag körde vi dock både bänkpress och latsdrag tillsammans.
Och det behövs, åtminstone för bänkpressen. Jag törs inte lassa på vikt annars, inte maken heller för den delen. Man behöver kunna hjälpa varandra, både med att sätta händerna under stången och rent mentalt.
Pepp är oerhört effektivt - lagom när man har ett par reps kvar och man känner hur orken tar slut, ja, då är partnern där med hejarop & hot, haha!
Och vips, så har man klarat setet.

Feelin' strong.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar