Summa sidvisningar

torsdag 26 december 2013

Blåmärken.

Note to self.
Långa träningsbrallor på när du ska köra marklyft.
Nu har jag ooootroligt snygga framben efter dagens styrkepass på gymmet.
Både färggranna och skrapade.
Hehe.
Nåja, talesättet "Ska man vara fin, får man lida pin" går utmärkt att applicera på styrketräning också.
Bara byta ordet fin till stark - fast då rimmar det inte längre.

Hur som helst.
Jag fick till ett riktigt bra pass idag.
Onsdagar har blivit min "Marklyftardag" kan man säga.

Jag kör en hel del annat också, men fokus är på just marklyft och frivändningar.
Idag blev jag extra glad över att det gick så bra.
Med tanke på att jag stukade till foten i milspåret igår - på Julaftonen - så var det lite av en chansning att dra till gymmet idag.

En och en halv timme senare ligger jag och flämtar som en säl på torra land.
Med ett leende som bara liksom sprider sig i hela kroppen.

Mmmm.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar