Summa sidvisningar

onsdag 11 december 2013

Ba gört.

Har känt mig frusen hela dagen.
Inte som i sjuk och frusen, men ändå frusen.
Så att dra till gymmet tillsammans med maken kändes som en chans till att få upp värmen i kroppen.

Fokus idag:
Marklyft, frivändningar samt intervall-löpning. Och självklart lite mage/rygg. Bara för att.

Och jag säger bara WOW!
Att nöta teknik vad gäller just marklyft och frivändningar med Patrick på SPC har gjort skillnad.
Stor skillnad.

Och jag fann, för första gången sedan jag började med styrketräning, ett lugn och ett fokus - trots att det var astungt.

Min egen lilla teori kring detta är att jag har "hittat rätt" i yogan och i kombination med rätt teknikträning i lyften så kommer flytet.

The flow.

Ja, jag vet, det kan låta flummigt, men då är jag flummig. Och det är ok.
För det funkar ju uppenbarligen.

Så, jag fortsätter på den inslagna banan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar