Summa sidvisningar

söndag 13 oktober 2013

Träningsfri dag idag.

Wow, vilken vecka det har varit!
Nya spännande träningspass, hålla koll på vad jag stoppar i mig...såååå spännande och roligt - och skitjobbigt, haha!

Och vad händer i kroppen när man stuvar om och utmanar den lite?
Jo, man hittar nya ställen i kroppen som inte känts så tydligt tidigare.
Träningsvärk så det bara visslar om det :-) - härligt va?
Och samtidigt som det varit kul och utmanande, har det även varit klurigt.

Do the math...
5 styrkepass + 2 zumbapass + 1 boxningspass + 1 Azonto-pass + några vovve-walks. Lägg därtill de 4 pass jag kör på Dansverkstan.
Då gäller det att ta på sig instruktörs-hatten och spara på kroppen, dvs hålla sig till att jobba så lite dom möjligt på de passen, vilket i sig är bra. Det ger mig nämligen möjligheten att verkligen coacha mina deltagare, hjälpa dem med tekniken, peppa.
Win-win, helt enkelt.
Imorrn är det måndag och jag har fått nästa veckas träningspass från Danijela - woohooo - det kommer bli grymt!

1 kommentar: