Summa sidvisningar

tisdag 8 oktober 2013

Premiärträning.

Inledde Tuffa TräningsTisdag med att köra ett grymt kul & svettigt Zumba Fitness-pass för Linda Hemrell - wow säger jag bara - vilken uppladdning inför kvällens Crossfitness-pass!

En kvarts vila emellan passen - fylla på vattenflaskan och hämta andan lite.
Så laddar vi om :-)

Idag hade jag "förmånen" att bara ha en deltagare.  Ja, jag vet, det lät lite fel, men idag var det bra.

Jag ville ju så gärna köra igång med något av de pass jag nu fått av min PT Danijela men jag hade lite ont om tid - så då passade det utmärkt att köra det med min "stackars" deltagare, haha!

Och det blev riktigt kul - och skitjobbigt, haha - vi peppade varandra och körde på ordentligt, sådär så magmusklerna krampade, benen skakade & svetten fullkomligt sprutade!

Har en känsla av att Tuffa TräningsTisdag kommer kännas i kroppen imorrn :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar