Summa sidvisningar

torsdag 31 oktober 2013

Proppfull med kärleksbubbel.

Idag har varit en extra, extra toppenbra dag!
Vaknade pigg och utvilad - om än med FET träningsvärk i rumpan.
Sedan har dagen rullat på i ett härligt tempo.

Yngste sonen och jag har bakat - tillsammans men ändå på varsitt håll. Han bakade muffins till ett helt kompani och jag grejade smarriga & nyttiga energibars.

Röja, röja köket.

Sedan kom Rebecca hem och tillbringade eftermiddag och kväll hos oss.
Vi fikade - muffins självklart.
Vi (läs: Rebecca och Samuel) har räknat gymnasiematte - jag höll mig undan.
Vi har tränat lite, yogat lite och självklart stått på huvudet.

Hann pussas lite snabbt med maken och sedan blev det zumba med några av kuzinerna - så mycket kärlek & fniss på en och samma gång, soooo najs.

Väl hemma igen var vovven välmotionerad efter att Rebecca hade sprungit spåret med honom.

Middag - lax, mumsfilismaskens.

Jobbsnack & pepp via mobilnätet med äldsta sonen lite senare.

Nu snarkar både vovve och make - typ sådär ikapp.

Och här sitter jag i sängen och ler och känner mig ödmjuk & tacksam.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar