Summa sidvisningar

tisdag 16 oktober 2012

Utvärderar.

Egentligen vill jag bara känna glädje i min träning och uppleva hur jag blir starkare och mer fit.

Samtidigt vet jag hur viktigt det är med reflektion och eftertanke.

Utvärdering. Helt enkelt.

Och det är ett (aptrist) faktum: Jag får ont i höger knä av tisdags-zumban.

Inte alls bra.

Jag kör ju på nu med förebyggande bra övningar för att stärka upp framför allt insida lår/ben för att på så vis kompensera det faktum att jag har knän som en ranglig 90-åring.


Typ inget brosk kvar. Och det som finns är i galet risigt skick.

Så, hur blir det då?

Slutsats: Mer styrketräning och mindre zumba (at the moment i alla fall).

Japp. Så får det bli.

Ingen idé att hänga läpp. Knät lär inte bli friskt av det i alla fall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar