Summa sidvisningar

tisdag 9 oktober 2012

Som en ko.

Jag är galet kobent.


Särskilt på vänster ben.
Och jag vet att mycket av mina knäsmärtor beror just på att jag liksom vrider dem inåt = fel = galen belastning.

Och egentligen är det inte så stora fel på mina knän - utan det sitter i fötterna.


Jag är ju för fan plattfot också och som grädde på moset har jag ett sjukt nedsjunket fotvalv på vänster fot, vilket i sig resulterat i en vansinnigt ugly och smärtsam Hallux Valgus.

Och självklart syns detta satans väl när jag har tajta träningsbrallor.

Vilket söta fröken Hemrell så snällt påpekade efter att ha sett LalalaLove-filmen vi spelade in igår (och ja, jag ser det också...).



Och det var så klart snällt och bra på alla sätt och vis eftersom jag behöver ha lite koll på mina fötter & knän.

Men vart tror ni fokus hamnade på kvällens Zumba Fitness-pass med coolaste Melissa?

Shit, jag hade sånt sjå med att kolla på mina fötter & knän att jag helt tappade glädjen kändes det som...!

Jaha, blire nödslakt då - or what?

Nädå, inte än.
Men operation är inplanerad till den 24 november.

Och det blir extra spännande efter operationen för det tar cirka SEX VECKOR för skiten att läka - och jag ska då passa på att lära mig Zumba på ETT BEN.

Sådeså.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar