Summa sidvisningar

söndag 7 oktober 2012

Lyssnar inåt.

Min inplanerade träningsvecka har blivit aningens fucked up.
Dels på grund av att knät fortfarande strular lite och inte riktigt vill som jag.

Än.

Men också på grund av att jag i torsdags "hamnade" i någon konstig form av träningspass i samband med mitt besök hos den rara sjukgymnasten PLUS ett köttigt Funky Friday-Housepass - på mina träningsfria dagar.

Hmpf.

Så. Idag blev det varken Afro House eller Zumba och inte heller någon Funktionell Styrka.

Jag nöjde mig med meditativ, lång & rask, solskenspromenad tillsammans med Charlie.

Och som vanligt när jag - för en gångs skull, oftare & oftare dock - lyssnar inåt, känner jag mig lite extra stolt över mig själv.

Jag kan. Jag vill. Jag är stark.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar