Summa sidvisningar

fredag 3 juni 2011

Svettigt vrak...!

Jisses, vem var det som sa åt mig att ge mig ut på en Löp- & Lektur i denna värme?
Va´? Var det jag...?
Hmmm, och det var inte det värsta av allt...jag bad sonen hänga med i rollen som "Angelica", d v s  PT!

O M G :-)

Med visselpipa och både gult och rött kort förberett gav vi oss av...här ska löpas och lekas!
Efter att ha sprungit, gjort utfallssteg på kommando, squats med upphopp, dips, armhävningar med mera, med mera närmade vi oss hemmet, det ljuvliga hemmet...och då vrålar ungen:

"Öka, spurta dåååååå!"

Ehhh, och det gjorde jag så klart :-) Törs fan inte göra annat för då halar han väl fram det gula kortet tänkte jag!

Väl hemma, avslutar jag och Hello Kitty med massor av svettiga dubbelhopp, för att sedan ramla ihop som en trasa, som ett vrak, på trappen...!

Skönt var det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar