Summa sidvisningar

torsdag 9 juni 2011

Brottare?

Jag älskar att ta kort...!
Jag har nästan alltid en kamera med mig och har jag inte det så duger mobilkameran fint!


Sedan kan jag bli lite nostalgisk och sitta och bläddra runt bland alla dessa bilder...
Söta kattungar, barnen när de var yngre, härliga fester med fina vänner...!

...och så har vi de mer ångestladdade bilderna...eller vad jag ska kalla dem.


Fast jag kanske inte ska känna ångest?
Kanske jag ska känna mig stolt istället?
Stolt över vad jag åstadkommit, stolt över att jag tog tag i mitt liv och tog ansvar för min hälsa!

Ja, så får det bli.

Jag är  S T O L T !

1 kommentar:

  1. ända sen jag var tonåring har mitt motto varit "att inte ångra något utan att se allt som en erfarenhet"; och med den inställningen blir man bara rikare för varje steg man tar. vissa saker kanske man inte är helt stolt över, men man vill heller inte ha det ogjort, eller hur? du vore inte du utan allt du gått igenom, Du är summan av dina upplevelser. Du är den du är pga det du gjort & gör, gör det du vill göra!

    kram vännen!

    SvaraRadera