Summa sidvisningar

fredag 10 juni 2011

Många känslor...

Idag tog "mellanbarnet", eller tonåringen kanske jag ska säga, Studenten!


Härligt jobbat underbara ungen min!

Tårarna var på vippen att trilla ut ur ögonen idag, det vill jag lova...inte för att jag var ledsen så klart - utan för att jag kände mig stolt!
Stolt över min älskade unge som kämpat på bra trots att det inte alltid varit så lätt!
Stolt över mig själv - jävlars vilket bra jobb jag gjort!

Nu när jag sitter här och summerar, reflekterar, funderar, melankoliserar (kan man säga så?) så känner jag samtidigt att det är himlans skönt att det är över...
Både själva gymnasiedelen och nu även festligheterna...

Antiklimax?


Näe, men en sablans massa känslor som slåss om bästa platsen i min kropp & knopp just nu...!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar