Summa sidvisningar

torsdag 18 april 2013

Feelin good.

Idag har det varit en extra bra dag.
Sovmorgon, ja, och det behövs.
Jag har inte så roliga nätter, får inte så mycket sömn och den jag får är inte av särskilt god kvalitet. Så jag tar sovmorgon, ofta och gärna.

Och idag som sagt, har det varit en riktigt bra dag.
Och jag drar såklart mina egna slutsatser.
Jag har kört egen-träning, på gymmet, både tungt och tyngre.
Jag har vilat nacken - platt på rygg.
Jag har hållt Core-klass och TRX ikväll - och även kört själv på dessa klasser.
Vilat igen.

Nu har jag suttit en stund i soffan, med dator i knät, surfat lite, läst mail...& 30 minuter senare har jag stelnat till och det krasar knäckebrödslikt i nacken när jag försöker mjuka upp den.

Hmm. Det får bli sängen - väl upp-pallad med kuddar - och läsa en stund.

För sova, det kan jag inte - än - det är alldeles för mycket endorfin-bus i min kropp & knopp efter kvällens klasser.

Och det känns fint, I feel goooood.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar