Summa sidvisningar

onsdag 29 december 2010

Vilodag = shoppingdag

Kände mig oerhört trött i kropp & knopp igår kväll och fick dessutom syn på de förskräckliga mörkgrå påsarna under ögonen inatt och insåg att all denna sömnbrist påverkar kroppen oerhört negativt så jag tog ett beslut...
Vilodag från träning idag!
Lyxade till det och tog en insomningstablett och har sovit helt ok inatt...ända till halvnio på morgonen...soooo najs!

Dessutom känns det som om mina biceps, ja förresten, hela armarna, har krympt under natten...
...kan det vara träningsvärk efter Bodypumpen...:-)
Såååå, vad göra idag...kanske kan lite shopping sitta fint?

Vanligtvis shoppar jag på nätet men ibland ger även jag mig ut på stadens gator och gallerior...som en vanlig kvinna...:-)


Gör sällskap med en god vän och så ska vi se hur mycket pengar vi kan göra av med....moahahahaha...:-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar