Summa sidvisningar

tisdag 14 december 2010

Nu räcker det...

...Ja, så är det...!

Alltså, vem är det som ska få bestämma över mig...är det något eller någon som ska få ta över...eller är det jag som är
Bossen!?
Jag väljer att se mig som den som bestämmer över mig och mina handlingar!

För så är det - det är bara Jag själv som kan bestämma, göra aktiva val, ha roligt eller tråligt, är glaset halvtomt eller halvfullt..?

Så därför tänker jag sätta mig upp emot Knät, det dumma ondskefulla Knät, som inte behagar lyssna på mig utan fortsätter knastra hej vilt...:-)

Jag undrar om man kan be om lite nytt fint brosk eller kanske kan man käka samma som hundar får...?

Nu åker hur som helst understället på och så tänker jag powerwalka mig runt Hägervallen, sådär mäktigt svettigt skönt...!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar