Summa sidvisningar

torsdag 16 december 2010

Nu har jag fått så jag tiger...

Jepp, det har jag verkligen fått...som jag tjatat och gått på om hur mycket I just loooooove träningsvärk så måste jag erkänna att...
...Någon Hör Bön...
När jag vaknade imorse trodde jag på fullt allvar att Någon hade stelopererat hela min kropp, typ...:-)


Nåja, efter att ha legat kvar i sängen en stund och tyckt lite synd om mig själv så var det bara att bita ihop och kliva ur den varma goa omhuldande sängen...!
Det var ju ändå jag själv som åsamkat mig denna smärta, denna ljuvliga sköna smärta...
Och, för att citera lite...så var det Någon som sa uttryckte det så här vackert:
"What does not kill you, makes you stronger!


Kanske jag ska nöja mig med lite rehabträning och stretch idag?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar