Summa sidvisningar

lördag 11 december 2010

Puls-spratt?

Var till gymmet för mitt härliga svettiga lördagsstyrketräningspass - lovely!
Var taggad till max och körde på som en tok...det är tur jag inte hör mig själv när jag kör Chins bland annat...eller rodden för den delen...det känns som om jag tar i och låter som en rysk kulstöterska...haha!
Sedan var det dags för ett pass på crosstrainern, ett fettförbränningspass på ca en halvtimme och döm om min förvåning när jag efter ett tag kände mig lite kallsvettig...! Tänkte först att det nog bara är svetten som börjar torka in lite...men så dippade plötsligt pulsen från stadiga 123 till 114....och vidare till 109...?!
Vad hände egentligen...?
Så där höll det på ett tag men jag mådde ju bra så jag fortsatte och så vips var pulsen stabil igen...

Petade i mig en energikaka och ett kokt ägg - kanske det helt enkelt fattades lite energi i kroppen?
Nu mår jag toppen och känner att jag redan längtar till nästa pass...!

Är man helt knäpp eller vad?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar