Summa sidvisningar

tisdag 19 juli 2011

Dalaluft...

Härliga Dalarna!


Härligt att se alla dessa vackra gamla trähus!
Härligt att höra den underbara dialekten när man säger "Hej" på vägen förbi hotellreceptionen!
Härliga underbara natur!

Men frågan är vad den härliga lant-/ dalaluften och dess miljö gör med oss, alltså med oss som inte är vana?


Jag känner mig hyfsat "normal" (ja, alltså inte värre knäpp än vanligt), men både sonen, på 10 år, och hans kusin, på 12 år har förvandlats till...
Ja, jag vet faktiskt inte vad jag ska kalla det :-)

De munhuggs, med oss & med varandra, de fiser typ hela tiden, de pimplar vatten (!?!?), de äter som Hästar, de snarkar när de sover...ja herrejistanes, denna lista kan bli fett lång...så vi (S & R) säger "k bry"... :-)


Och, btw, maken ligger här bredvid och...japp, snarkar :-)

Själv tänker jag förlusta mig och kika på Dansverkstans senaste video, från kvällens utomhus-zumbapass - jag har zumbabstinens!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar