Summa sidvisningar

tisdag 6 maj 2014

Om att vända energi.

Har haft en sisådär dag idag.
Känt mig lite nere. Lite ledsen. Lite ohoppfull (jag vet, det är inte ett riktigt ord).

Att vara sjukskriven är då rakt ingen dans på rosor.
För att tala klarspråk: det suger att vara sjukskriven.

Och idag var en sådan där dag då jag inte riktigt orkade med mig själv.

Men, saker och ting går att vända.

Särskilt om man har en fantastisk dotter som peppar och är ett fint stöd.

Att få ett sms med frågan om jag kommer på bootcampen ikväll vände på hela mitt sinne.
Jag reste mig upp, jag bytte om till träningskläder och jag svischade iväg.

Och vad bra det blev - eller förresten,  bra räcker inte - det blev ju helt fantastiskt bra, supergrymt helt enkelt!

Att gå björngång, kicka som en åsna och välta däck - bland annat - gav mig tillbaka min energi, med råge.

Tack Rebecca ♡.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar