Summa sidvisningar

måndag 19 maj 2014

Känner mig levande.

Vilken urschysst start på veckan - en fantastisk måndag helt enkelt.

Vilket jag inte trodde när jag vaknade imorse.
Kände mig nästan lite bakis, haha.
Men det kanske jag faktiskt var också.
Bakis på grund av intensiv helg.
Mycket grejsande.
Städa.
Plocka & fixa.
Träna & motionera.
Fira 24-åring.
Bootcampa.
Fira bröllopsdag.

Så det var skönt med lite sovmorgon innan det blev dags att dra till gymmet och köra Stronglifts.

Aptungt pass, det blev svettigt, jag grymtade & spottade och kände mig helnöjd.

Kvällen avslutades med 80 minuter stark och skön yoga med solstrålen Angelica.

Extra bonus ikväll:
1. Fick med mig finaste kusinen J på yoga 2. Invigde mina nya yogatights, supersköna & himlans läckra.

I'm alive and kickin'.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar