Summa sidvisningar

lördag 3 januari 2015

Dag 2.

Dag två med ett av mina Nyårsmål.

Yoga varje dag.

Fem minuter eller sextio minuter.
Det är inte så viktigt.

Det viktiga för mig när det gäller detta mål är att göra yoga.
Att frigöra tid för mig.
Att yogan blir av.
På min rosa härliga yogamatta.

Att inte krångla till det.
Att inte göra så stor grej av det.
Utan att bara göra.

Yoga.

Idag blev det ca 40 minuter med fokus på höfter och bröstrygg.

Skönt. Välgörande.

Men usch vad jag saknar lille Mike, vår kisse som blev sjuk och nu inte längre finns hos oss.
Det är liksom tomt utan den lille hårbollen som hade pippi på att floffa ut sig under mig lagom när jag dyker ned i chaturanga.

Idag hade jag sällskap av den store busen.
Vår hund Charlie - som då gärna hämtar sina leksaker när jag är på mattan.

En sak är säker, det blir aldrig tråkigt hemma hos oss :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar