Summa sidvisningar

onsdag 19 november 2014

Happy day.

Wow.
Vilken underbar dag jag haft.

Idag har jag haft förmånen att få vikariera på tre klasser.
Angelicas klasser.

Angelica, en av de mest underbara personer som jag känner.
Stark, cool, kunnig, glad, ödmjuk.
Superlativen räcker inte till.

Så lite pirrigt kändes det.

Så, dagens klasser: Core, Pilates och Yoga.

Wow. Igen. Jag säger bara: att det är så roligt att leda gruppträningsklasser.
Gruppträning, men med en personlig twist.
Att se varje deltagare, att få förmedla den känsla man har inför just den klassen.
Starka, härliga människor som vill göra sitt bästa för att bli ännu starkare - och jag har fått förtroendet att hjälpa dem med det.
Så självklart gör även jag mitt absolut bästa.

Längtar redan till nästa klass.
Längtar efter och ser framemot att träffa deltagarna.
Längtar efter att få se dem växa, att utvecklas.

Skön känsla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar