Summa sidvisningar

lördag 8 november 2014

Fredagsfys på riktigt.

Rivstart på fredagen minsann.

Inledde med ett spännande möte uppe på fina Djäkneberget först.
Promenera, se snygg ut och hänga i träd.
Ser, med pirr i magen, framemot att få se resultatet.

Raskt vidare till Member24 Kopparlunden.
På programmet stod BEN. Och så lite mage.
Och jag hann köra 1/3 av planen - sedan drog Crosstraingpasset igång, bara att ösa på & göra som Oh Store Kristoffer säger.
Efter detta var det bara att fortsätta där jag var sist - BEN.

Joråsåatteeeee.

Det blev Bulgariska utfall med kb, Pistols, enbensuppresningar, sumo squats med kb, lårcurl på boll, crunches på boll.
...och lite till...

Och som en extra bonus till mig själv passade jag på att öva på handstand push-ups & jag gör riktigt bra framsteg.

Sedan kände jag mig oförskämt nöjd med dagens insats.

En skön känsla. Och en superstart på helgen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar