Summa sidvisningar

måndag 31 oktober 2011

Mosad!

Med FET träningsvärk lite överallt drog jag till gymmet för att köra BodyPump - ohhhh, hur tänkte jag nu?

Nåja, på med vikter, fram med brädan, mattan & lösa vikter - nu köttar vi!
Najs uppvärmning, sköna marklyft, svidande utfallssteg...å så lite brännande mage - Oh Mein Gott so wunderbar!

...sextio svettiga minutrar senare...

Med darrande armar stapplar jag in & slänger mig ned i kärring-grillen en stund...för att lite senare kötta vidare...
...denna gången i ett sjuttiofem minuter långt Yoga-pass :-)

Undrar om jag kan betala sonen så han passar upp på mig imorrn?

2 kommentarer:

  1. Vad duktig du är som tränar så mycket :) Skönt att unna sig lite solning på det också!

    SvaraRadera
  2. Tack! Jag mår så bra av att träna! Det fanns en tid då jag överhuvudtaget inte rörde på mig mer än fram o tillbaka på jobbet...men då vägde jag nästan 100 pannor också:-)

    SvaraRadera