Summa sidvisningar

torsdag 2 januari 2014

Over and out.

Det har varit en lååååååång dag idag.
Nyårsdagen tenderar att bli så - det är som att balansen måste återställas.

Med tanke på omständigheterna - med allt vad sjukhusvistelse innebär - hade jag en riktigt trevlig nyårsafton.

Men sedan kom vi till nyårsdagen...och det har varit en utmaning.
Huvudvärken är kvar, den biter sig fast, som en envis och kärlekskrank blodigel.
Och med huvudvärken kommer tröttheten.
Och tårarna.

Sedan har det inte bara varit tokigt idag.

Söta kusin Carola har varit här och fått mig att skratta.
Finaste vännen Bettan har fått mig att känna mig värdefull.
Mina föräldrar har varit här och då lyftes en tung sten från mina axlar.
Lite senare "två själar, en tanke" - Britt och jag ♡.

Och allt detta toppat med kärlek från min make och mina barn.

Det ordnar sig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar