Summa sidvisningar

måndag 29 augusti 2011

Skrapsår & lycka!


Äntligen!

Äntligen var det dags att få träffa min fantastiska, inspirerande, härligt PT Angelica igen - som jag längtat (och bävat lite, haha!)

Efter lite snack om vad som hänt sedan sist och lite om vad jag vill inför framtiden, så var det så dags att värma upp...svettigt & härligt!

Sedan fick liksom Angelica bestämma...moahahahahaha...hur tänkte jag nu?

Massor med skojiga nya övningar, varav två kommer bli riktiga favvosar :-)

Numero 1:
Marklyft, med rätt teknik, väl inspekterad av Frk PT :-)


Aaaajjj :-)

Ja, här får man räkna med skrapsår på frambenen, haha! Allt för att lyfta korrekt och därmed undvika att man skadar sig i ryggen :-)

Så nu är mina framben lite lätt blåmärkiga, hehe!

Numero 2:
Armhävningar på hantlar - shejkigt värre - men satfläsk vad stark jag faktiskt är!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar