Summa sidvisningar

torsdag 5 mars 2015

Grym onsdag!

Tacksamhetstisdag har de flesta hört talas om.
Jag säger oslagbar onsdag.

God damn!

Fick till ett grymt bra press- & bålpass imorse - stolt som tusan.

Sedan jobba, jobba, jobba.

Plötsligt. Grus i maskineriet - pappa sämre och mamma inte så pigg heller.
Släpper lös tårarna. Bryter ihop lite.
Snyter mig och tar nya tag.

Kör PT Zone på Actic City, tillsammans med fina starka Pontus. Och så får vi sällis av Rebecca - extra skoj!
Vi kör på och visar upp oss och våra "cirkuskonster".

Och jag gör mina första riktiga pistols.
Såååå jäkla stolt - igen. Andra gången idag.

Mera jobb, jobb.
Och mellis.

Toppar med boxning på BK Rapid - så fantastiskt att få boxas igen - som jag längtat!

Är lite uppe i endorfinhimlen fortfarande.  Konstigt va :-)?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar