Summa sidvisningar

lördag 25 oktober 2014

Det drar ihop sig.

Fredagen gick i ett.
Träning, PT:ande, utefys, teori.

Och därefter blev vi tilldelade vår PT-klient och Uppdraget.

And hell broke lose.
I min hjärna.
I min kropp.
All over.

Allt ställdes på ända.

Hållningsanalyser, funktionsanalyser, längdtester, styrketester, konditionstester, årsplanering, varumärke, produktleverans, the magic five, mål, syfte, hypertrofi.
Om att slå världsrekord.
A1 & A2 men inte B1 & B2 :-)

10-stjärnig PT.

Jobba, jobba, jobba.
01:40 stängde jag ned iPaden och därefter ögonlocken.

Inte helt pigg imorse kan jag lova.

Men, efter att ha fått gröt och kaffe gick jag in i min PT-bubbla.
Kopplade in pannbenet. Fokus.

Och det funkade utmärkt.

Man skulle kunna säga att saker och ting flöt på.

Summa summarum: hårt arbete lönar sig.

Imorgon kl 14:30 är det skarpt läge.

Examination.

Ikväll laddar jag med mat, vila & sömn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar